BPW Helsingin vuosikokous

• ti 21.3.2023 klo 17:3020
  • Scandic Grand Central, Helsinki

BPW Helsingin sääntömääräinen vuosikokous järjestetään tiistaina 21.3.2023 klo 18 Scandic Grand Central Helsingissä. Vuosikokous on läsnätilaisuus, mutta siihen voi osallistua myös Teamsin kautta. Vuosikokouksen alussa klo 17.30 Säästöpankkiryhmän pääekonomisti Henna Mikkonen pitää tietoiskun ”Talouden näkymät kuluttajan näkökulmasta” Teamsin kautta. Asiantuntijaesitystä ovat myös muiden yhdistysten jäsenet tervetulleita seuraamaan.

Läsnätilaisuuteen osallistujille yhdistys tarjoaa kahvia/teetä, kasvispiirakkaa ja hedelmälohkoja.

Vuosikokouksen kutsun ja dokumentit lähetämme jäsenistölle vielä erikseen ennakkoon.

Toivomme jäsenistön joukolla osallistuvan vuosikokoukseen päättämään yhteisistä, tärkeistä toiminnoistamme.

Ilmoittaudu vuosikokoukseen ja asiantuntijaesityksen seuraamiseen 13.3.2023 mennessä tähän linkitetyllä Forms-lomakkeella.

Säästöpankkiryhmän pääekonomisti Henna Mikkonen puhuu talouden näkymistä kuluttajan näkökulmasta ennen vuosikokousta klo 17.30-18 Teamsin kautta. Myös muiden yhdistysten jäsenet toivotamme tervetulleeksi seuraamaan esitystä.