Helmikuun ideariihi

Tervetuloa ideoimaan BPW Turun yhdistyksen toimintaa ja moikkaamaan jäseniä sekä hallitusta ystävyyden ja after work hengessä! Yhdistys kustantaa pientä tarjoilua, joten otahan kaverikin mukaan ja tule tutustumaan toimintaan ja tuomaan ideoita tuleviin tapahtumiin! Helmikuun ideariihi tapahtumaan voit tulla vain piipahtamaan tai viipyä pidempään klo 16-18 välillä.

Olemme vakavarainen yhdistys, joka järjestää jäsenilleen toimintaa noin kerran kuukaudessa. Kevään ohjelma on jo pitkälti mietitty, mutta miksei loistavan ehdotuksen noustessa voitaisi jokin ohjelma vielä vaihtaa. Syksyn ohjelma on vielä auki, joten vähintäänkin syksylle ideoita vierailukohteista ja luennoitsijoista otetaan ilolla vastaan. Tämän vuoden teemana on kestävä kehitys.

Tule tutustumaan toimintaan ja ota kaverikin mukaan! Kun innostut niin jäseneksi pääsee maksamalla jäsenmaksun 20€ Turun liike- ja virkanaisten tilille FI96 2057 1800 1272 80 (Nordea). Kirjoita viestikenttään oma nimesi ja jäsenmaksu 2023