BPW Vantaa

Vantaan Liike- ja virkanaiset ry eli tutummin BPW Vantaa (Business and Professional Women Vantaa) on toiminut jo vuodesta 1978. Yhdistys koostuu vahvasta monialaisesta naisverkostosta, jossa jäsen saa mahdollisuuden vaikuttamiseen, itsensä kehittämiseen, verkoston kasvattamiseen sekä BPW:n tuen työelämän eri tilanteissa.

Järjestämme kuukausittain jäsenistöä kiinnostavia tapahtumia mm. yritysvierailuja ja kulttuurikäyntejä. Lisäksi osallistumme BPW Finlandin kokouksiin,  kansainvälisiin konferensseihin sekä naisten asiaa ajaviin tempauksiin ja tilaisuuksiin yhteistyössä muiden naisjärjestöjen kanssa. BPW Vantaa tekee avustustyötä ja jakaa stipendejä. Tiedot tulevista tapahtumista näet tapahtumat-sivulta.

BPW Vantaa edistää naisten asemaa ja tasa-arvoa yhteiskunnassa ja työelämässä. Yhdistyksen tavoitteena on työskennellä yhdessä tasa-arvon saavuttamiseksi sekä luoda eri aloilla toimiville naisille mahdollisuus tutustua toisiinsa ja solmia ystävyyssuhteitaan ja muodostaa näin yhteistyöverkko, joka toimii tukena eri elämäntilanteissa.

Alle 36 -vuotiaat jäsenemme kuuluvat automaattisesti myös Young BPW:hen, joka järjestää paikallisesti, valtakunnallisesti ja kansainvälisesti nuorille liike- ja virkanaisille suunnattuja tapahtumia

Jäsenmaksumme on 47€/vuosi.

Liittymällä jäseneksi pääset luomaan oman verkostosi paikallisesti, valtakunnallisesti ja kansainvälisesti. Tervetuloa mukaan!

BPW Euroopan kongressi Sorrentossa 2012
BPW Vantaan 40v -juhla Vernissan tiloissa 2018

Vieraile oheisista linkeistä BPW Vantaan Facebook - sivuilla tai vanhoilla kotisivuilla

Yhdistyksemme 45 -vuotisjuhla 16.11.2023

KUVIA MENNEISTÄ TAPAHTUMISTA

KÄSITYÖILTA 18.10.2023

VUODEN NAINEN - JUHLA 28.9.2023

Retki Kellokosken ruukkiin 8.6.23

Ryhmäkuva kosken partaalla.
Tehdasmuseota esitteli oppaamme Riitta Liski, jolla on myös ihastuttava käsityö-ja lahjatavaramyymalä Maijan kammari museon tiloissa.
Pullakahvit ja vähän muutakin nautittiin Ravintola Patavahdissa. Oma vahtikin meillä oli, Lahjan hoitokoira Nala. Nala käyttäytyi ihailtavan rauhallisesti.
Prinsessan muistomerkki puistossa
Museokierroksella saimme tutustua tehtaan historiaan ja huikean runsaaseen tuotevalikoimaan, alumiiniveneistä saranoihin ja öljypolttimista mehiläisten hoitotuotteisiin.
Sairaalan puistossa, taustalla häämöttää Rauni Liukon 'Kellokosken prinsessalle' Anna Svedholmille valmistama muistomerkki. Aluetta ja rakennuksia esitteli meille Me Kellokoskelaiset ry:n pj, arkkitehti Anne Vähätalo (oik)
Sairaalan ja kartanon puistoalue on ihastuttava.
Kellokosken kartanoa ja alueen muita rakennuksia esitteli meille Anne Vähätalo.
Kellokosken kirkko valmistui ruukinkirkoksi vuonna 1800.

LIITON VUOSIKOKOkous 22.4.2023 IITISSÄ

Vierailu Amos Andersons Hem museoon 3.5.2023
Oppaamme esitteli hiljattain uudelleen ja laajennettuna avattua museota
Museokäynnin jälkeen nautimme kahvit hotelli St. Georgen Talvipuutarhassa. Myyntipäällikkö Dzenia Korhonen kertoi palveluista ja esitteli hotellia.
Vuosikokouksessamme 1.3.2023 Paula Lehmuskallio piti mielenkiintoisen katsauksen Vantaan ajankohtaisiin asioihin. Paula kuvattuna Naistenpäivänjuhlassa kaupungintalolla 8.3.2023.
Päivi Isotalo sai hänelle myönnetyn harrastusansiomerkin vuosikokouksessa 1.3.2023. Kuvassa Tarja Salin, Päivi Isotalo ja Kukka Lehmusvirta
Päivälehden museon näyttely vei meidät yli sadan vuoden takaisiin tapahtumiin ja tunnelmiin 6.2.2023
Smørrebrød iltamme tuotoksia 9.2.2023

Kukka Lehmusvirta, puheenjohtaja