Business and Professional Women Finland eli BPW Finland on liike- ja virkanaisten oma valtakunnallinen liitto. BPW-toiminnassa voit verkostoitua eri aloilla toimivien naisten kanssa. Järjestämme tasa-arvoasioiden edistämiseksi seminaareja, teemme kannanottoja ja muutoinkin vaikutamme päättäjiin valtakunnallisella ja paikallisella tasolla tasa-arvoisemman yhteiskunnan puolesta.

Yhdistyksemme toimivat 10 eri paikkakunnalla, joista yksi sijaitsee Ruotsissa. Olemme tukenasi kun haluat perustaa uuden paikallisyhdistyksen Suomeen tai ulkomaille. Uuden yhdistyksen ei tarvitse olla paikkakuntaan sidoksissa, vaan virtuaaliyhdistys on myös vaihtoehto ja sellaisia onkin jo useissa maissa. Jäsenyhdistyksemme löydät vasemmalla olevasta listasta. Nuoret alle 36-vuotiaat jäsenemme kuuluvat lisäksi valtakunnalliseen ja kansainväliseen Young BPW verkostoon, joka järjestää heille suunnattuja tapahtumia, vierailuja ja tapaamisia.

BPW Finland on osa eurooppalaista BPW Europe ja kansainvälistä järjestöä International Federation of Business and Professional Women, jolla on jäseniä kaikissa viidessä maanosassa ja yli 100 maassa. BPW:n jäseniin kuuluu vaikutusvaltaisia ​​johtajia, yrittäjiä ja eri alojen asiantuntijoita ympäri maailmaa, mikä tekee siitä parhaan verkostosi.

Etkö löytänyt jäsenyhdistystä paikkakunnaltasi? Haluaisitko siitä huolimatta mukaan toimintaan? Voit perustaa uuden paikallis- tai virtuaaliyhdistyksen. Ota yhteyttä järjestökoordinaattori Eeva Peltoseen office(a)bpw-finland.com ja kerro kiinnostuksestasi perustaa virtuaaliyhdistys niin autamme sinut alkuun.