BPW Karkkila

Karkkilan yhdistys on perustettu 19.4.1953. Tänä vuonna pääsemmekin juhlistamaan hienoa 70 vuotista yhdistystä!

Yhdistyksemme koostuu useista eri alojen taitajista, jotka ovat luoneet menestyksekästä uraa. Saamme olla myös hyvin ylpeitä Vuoden Naisesta Tekla Tammelinista, joka on myös meidän yhdistyksemme jäsen.

Jäsenistömme on osallistunut perustamisesta lähtien liiton kokouksiin aina maailman kongressiin asti.

Kuvassa yhdistyksemme jäseniä juhlistamassa vuoden nainen palkinnon saajaa Tekla Tammelinia

Jaamme vuosittain stipendejä lukion ja yhteiskoulun menestyneille tytöille.

Kokoonnumme n.10 kertaa vuodessa. Perinteisesti olemme viettäneet Nuutin päivää hernesopan ja punssin kera. Toukokuussa vietämme usein hattupäivällisiä. Joulukuussa katsomme läpi menneen vuoden glögi-illan merkeissä. Toiminnassamme pääset vaikuttamaan tapahtumien sisältöihin ympäri vuoden. Otamme mielellämme uusia jäseniä mukaan toimintaamme!

Jäsenmaksumme on 60 €/vuosi. Liittymisvuotesi on ilmainen.

Hattupäivällisten viettoa Ikkalan Kokilla
Ilmoittautuminen juhlaan La 1.4mennessä s.postilla bpwhallitus@gmail.com tai suoraan Karkkilan yhdistyksen jäsenille!